Проект “Розвиток дитини” пропонує небайдужим батькам та вчителям початкової школи нову можливість для навчання дітей письму – Генератор завдань «Прописи». Цей сервіс допоможе зробити індивідуальні завдання-прописи з метою якісного оволодіння навичками каліграфічного написання літер української абетки.
«Наша праця, – писав В.Сухомлинський, – проходить у світі дитинства – от про що не можна забувати ні на хвилину. Потрібно знати цей світ, але і цього замало, потрібно вжитися у світ дитинства. У кожному вчителеві має сяяти і ніколи не згасати маленька іскорка дитинства, вона допомагає знаходити оптимальне рішення в безлічі педагогічних завдань, що він їх вирішує».
Нашим дітям дуже важливо чути похвалу і від батьків, і від педагогів. У цій статті зібрані деякі ідеї як похвалити дитину. Відомо, як окрилює і додає сил похвала і я щиро сподіваюсь, що у вас є приводи частенько окриляти своїх діток, а звичне “Молодець” можна перетворити на щось більш цілеспрямоване.
Тому ось список із 25 альтернатив слову “Молодець” й кілька ідей про те, коли їх використовувати.
1 вересня 2018 року всі першокласники України прийдуть у Нову українську школу та навчатимуться за новим Державним стандартом початкової освіти. Ключовими особами реформи середньої освіти є вчителі, які мають реалізувати зміни – кожен у власному класі. Аби підтримати педагогів на цьому шляху, Міністерство освіти і науки України почало масштабне підвищення кваліфікації вчителів – всі, хто навчатиме першачків з 1 вересня цього року, мають пройти перенавчання.
Пропонуємо вам відповіді на основні питання щодо підвищення кваліфікації – хто? що? коли? як? його проходитиме.
“Сьогодні у нас дві проблеми в навчанні. Перша – це перевантаженість предметами. Однозначно такого обсягу не може бути. І друга проблема – те, що ми даємо суто навчальний матеріал. Випускник нашої української школи не вміє застосувати набуті знання в житті. Він, як фарширована риба, розумієте? Нібито і риба, але не плаває”.
Здоров’я будь-якої людини – це дотримання нею морально-етичних і духовних принципів життя та спілкування. Отже, щоб бути здоровим, необхідно досягти гармонії з природою, людьми й самим собою. Спираючись на спостереження за дітьми, багаторічну педагогічну діяльність, В.Сухомлинський переконливо доводить взаємозалежність, взаємовплив фізичного здоров’я та духовного життя дитини, її духовного світу, розумового розвитку, віри у свої сили. Тому саме на сторінках, присвячених здоров’ю, В.Сухомлинський звертає особливу увагу на величезне значення дитячої радості й творчості, без чого неможлива гармонія здорового тіла й здорового духу. Мудрий педагог є добрим генієм дитячого здоров’я.