П`ятниця, 29.03.2024, 18:39
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Радіо
www.radiobells.com #radiobells_script_hash
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Для вчителів [7]
Для батьків [2]
Для вчителів та батьків [1]
Корисна інформація

Електронні версії підручників та віртуальна бібліотека

Всеукраїнська шкільна освітня мережа "Щоденник"

Видання для освітян

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 51
Корисні посилання

Портал Академії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Для вчителів

Lego на заняттях з математики: 5 способів, як використати конструктор

РОЗВ’ЯЗУЄМО ЗАДАЧІ
Для розв’язання найпростіших задач вам знадобляться 2 види цеглинок різного кольору.

Приклад завдання. На поляні росло 5 квіток. Згодом на поляну прилетіли метелики та сіли кожен на свою квітку. Трьом метеликам квіток не вистачило. Чого більше – квіток чи метеликів? На скільки?

Процес розв’язку. Про що йде мова у задачі? Скільки було квіточок? Викладаємо квіточки цеглинками одного кольору.

Далі беремо цеглинки іншого кольору та викладаємо біля кожної квітки. Скільком метеликам не вистачило квіточок? Діти відповідають, що три. Отже потрібно взяти ще три цеглинки того кольору, який «присвоїли» метеликам.

Таким чином діти побачать, скільки на поляні квіточок, а скільки метеликів, кого більше та на скільки.

ВИВЧАЄМО СКЛАД ЧИСЛА
Вам знадобляться цеглинки двох кольорів.

Приклад завдання. Розписати склад числа «6».

Процес виконання завдання. Беремо одну цеглинку одного кольору, п’ять – іншого. Далі дві – одного, чотири – іншого і так далі.

Викладаємо усі варіанти.

ПРОВОДИМО ГРАФІЧНИЙ ДИКТАНТ

Можна використовувати цеглинки як одного кольору, так і різних.

Приклад завдання. Покладіть у правому нижньому куті дві цеглинки, далі підніміться вгору та викладіть чотири цеглинки, поверніть наліво та викладіть п’ять цеглинок і так далі.

Це може бути геометрична фігура або малюнок.

Запитання до дітей після виконання завдання: Що вийшло? Скільки цеглинок використали? Якого кольору?

ПРОВОДИМО МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

Приклад завдання. Давайте побудуємо будинок. Перший поверх – 5 цеглинок, 2-й поверх – на 3 цеглинки більше, 3-й поверх – на 1 цеглинку менше, ніж 2-й поверх.

ВИМІРЮЄМО ПРЕДМЕТИ ТА ПОРІВНЮЄМО ЇХ

Приклад завдання. Виміряти висоту олівця та іграшки. Порівняти їх.

Процес виконання завдання. Для того щоб виміряти висоту предмета, запропонуйте дитині побудувати поряд з цим предметом вежу з цеглинок, яка б охопила всю його довжину. Після того як дитина побудує дві вежі, їх слід порівняти: який з предметів вищий та на скільки цеглинок.

Категорія: Для вчителів | Додав: musajana (01.04.2018)
Переглядів: 341 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
САЙТ МУСАЄВОЇ ОКСАНИ ЛЕОНІДІВНИ © 2024 uCoz