П`ятниця, 23.08.2019, 16:10
Головна

Реєстрація

Вхід
Вітаю Вас Гість | RSS
Радіо
www.radiobells.com #radiobells_script_hash
Меню сайту
Корисна інформація

Електронні версії підручників та віртуальна бібліотека

Всеукраїнська шкільна освітня мережа "Щоденник"

Видання для освітян

Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49
Корисні посилання

Портал Академії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Додавання і віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд

Презентація до уроку Додаванні і віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд.

Конспекти уроків на всі класи 

Білий вірш. Дмитро Павличко «На щастя»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; на­вчати розуміти поетичну мову, уявляти описані картини, розмірковувати над тек­стом; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність сприймати звукові словесні образи, емоційно реагувати на художнє слово; виховувати інтерес до чи­тання.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Учитель: Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітаймо їх.

 Учень: Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

 На урок у 3 клас

Учень 2. Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

Вчитель. Сьогодні в нас незвичайний урок:

У світ фантазії зробимо ще один крок,

А з творчістю ми вже стрічались не раз;

І знову вона завітає до нас.

Це час міркувань, наполегливий час.

Цікаві завдання чекають на вас.

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над чистомовкою

Ло-ло-ло — сонце зайшло,

Се-се-се — сутінки обгорнули все.

Уг-уг-уг — тихо стало навкруг.

Ка-ка-ка — місяць світить з висока.

Ять-ять-ять — зірки миготять.

Ець-ець-ець — стихнув вітерець.

2. Робота над скоромовкою

Біля моря долілиць

Спину гріє хлопчик Гриць.

Перележав, перегрів!

Горе Грицю – підгорів.

3.Гра «Знайди пеньок».

4.Гра «Добери риму»

-Пригадайте жанрові особливості віршів

III. Перевірка домашнього завдання

Конкурс на краще виразне читання вірша Дмитра Павличка «Вітряк» (с.118–119).

IV. Мотивація навчальноїдіяльності. Повідомлення темиі метиуроку

— Сьогодні ми продовжимо ознайомлення з творчістю Дмитра Павличка.

-Пригадайте ,що вам відомо з біографії Дмитра Павличка.(Виступи учнів.)                    -Підсумуємо вищесказане,відповівши на питання.                                                                 –Хочу звернути вашу увагу на відому всім пісню «Два кольори»,автор цієї поезії –Дмитро Павличко.Послухайте,будь ласка,і скажіть яка тема цієї поезії?(Слухання пісні)

-Дмитро Павличко відомий, чи не найбільше, своїм віршем — «Два кольори». Це вірш, який невдовзі став піснею кохання та вірності, піснею сподівань та тривог. Дмитро Павличко настільки легко передав переживання матері, яка вишиває синові сорочку червоними та чорними нитками.               -Що саме будемо читати сьогодні,дізнаєтесь,розгадавши ребус.

-Будемо читати білий вірш –Назву його відгадайте ,рухаючись  по стрілкам.

V. Сприймання й усвідомлення новогоматеріалу

1. Опрацювання вірша Дмитра Павличка «На щастя» (с. 119–120)

1) Виразне читання вірша вчителем.

-Послухайте вірш та здогадайтесь,чому він називається білим?

— Які картини ви уявляли слухаючи вірш?

2) Словникова робота.

Кінь

площа

вершник

щастя

знайшовся

золотими

підкований

усміхнувся

— Прочитайте слова «луною» за вчителем,хором .

— Прочитайте всі іменники, дієслова, прикметники.

— Назвіть односкладове слово.

Фізкультхилинка

3) Гра «Рибки». Повторне читання вірша учнями мовчки.

— Яким ви уявляєте собі вершника? коня? хлопчика?

— Як ви гадаєте, з якою метою поет розповів цю історію?

— Спробуйте довести, що «На щастя» — білий вірш.

4) Гра «Диктор телебачення».

Учні читають вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подиви­тися на «глядачів».

5) Гра «Що де?».

В морі

кінь

на острові

вершник

під вершником

площа

на площі

місто

в місті

острів

2. Цікаво знати!

Прикмета про те, що підкова приносить щастя, найімовірніше зароди­лася в Давньому Єгипті, де Фараон, проїжджаючи повз тріумфуючого натовпу своїх підданих, можливо, і не підозрював, що коні, запряжені в його колісницю, регулярно втрачають підкови. Нічого особливого, справа звична, але весь секрет полягав у тому, що ці підкови були виготовлені із золота! І природно, що, така золота підкова приносила людині, яка її знайшла, в прямому сенсі, додаткове благополуччя.

Підкова приносить удачу, бо належить коневі — древній магічній тварині, пов’язаній із сонцем і богами. Важливо, щоб підкова була знайдена випад­ково. Дієвість підкови посилюється, якщо в ній є цвяхи. За правилами, підкову потрібно прибити зсередини на двері будинку.Культ підкови міг виникнути також з легенди про Св. Дунстане і дия­вола. Святий був відомим ковалем, і (як свідчить легенда) якось до нього з’явився сам диявол і попросив підкувати своє копито. Святий погодився і, прикувавши відвідувача до стіни, взявся за нього так міцно, що диявол запросив пощади. Перед тим, як звільнити, святий змусив його заприсяг­тися, що він ніколи не увійде туди, де буде видно підкову. 

VІ. Підсумок уроку

— Який вірш читали на сьогоднішньому уроці?

— Хто його автор?

— Чим сподобався вам вірш?

— Над чим змусив замислитися?

VІІ. Домашнє завдання

Виразно читати вірш (с.119–120), виготовити власний амулет на щастя –підкову.

 Конспект уроку в 3 класі з української мови

Префiкс.Словотворча роль префiксiв.

Мета.Поглибити знання учнiв про префiкс як значущу частину слiв;провести спостереження за словотворчою роллю префiксiв у словах;розвивати мовлення;виховувати iнтерес до читання,любов до книги.

  • Хiд уроку
  • Органіiзацiйна частина.

Я всмiхаюсь сонечку «Здрастуй,золоте»,

Я всмiхаюсь квiточцi,хай вона росте,

Я всмiхаюсь дощику-лийся,мов з вiдра,

Друзям усмiхаюся,зичу їм добра!

  • Мотивація навчальної дiяльностi.

-І знову дзвоник кличе нас отримувати нові знання!

 

- Скажіть,а які ви отримуєте почуття,коли вам дарують подарунки?

-І ось я хочу,щоб усі ці приємні почуття були сьогодні з вами на нашому уроці.Тому що ми з вами будемо працювати знаєте як?А відповідь на це запитання допоможе вам дати гра,яка називаться «Роз´єднай слова».Давайте разом прочитаємо.

Працюй наполегливо,вправно ,старанно

Щоб кожна хвилина не тратилась марно!

  • Гра "Міркування"

-А чого ви очiкуєте вiд уроку?Починайте вiдповiдь словами «Вiд уроку я очiкую..»

-Отже,розпочинаємо урок,з любов´ю який називається українською мовою.

Сова: «Зачекайте хвилинку!»

-До нас,діти,поспішають гості.

Сова: «Добрий день,дорогі хлопчики та дівчатка .Я -вчителька Сова і прийшла до вас в гості не сама ,а з своїми улюбленцями.Чула,що на уроках ви використовуєте цікаві методи навчання.Будь ласка,навчіть і нас,щоб у нашому житті ми про все дізнались»

-Ось і виникла проблема,діти.Як ви вважаєте,чи зможемо ми допомогти лісовим друзям,навчити їх цікавих методів навчання?Тоді працюємо.Клас готовий працювати?

  • Актуалiзацiя опорних знань.
  • Перевiрка домашнього завдання.

-А почнемо ми свій урок з перевірки домашнього завдання.

Гра «Згодний-не згодний»

-Зошити відкривайте та попрацюйте в парі.

-Я бачу,що всі ви згодні.Це означає,що всі виконали завдання правильно.

Щоб помилок не допускати,

Треба правила добре знати.

-А ми зараз перевіримо,як ви їх знаєте,кружляючи на каруселі.

Гра «Карусель»

-Молодці,правила ви знаєте.

  1. iграфiчна хвилинка

Щоб продовжити роботу,треба вiдгадати загадку.(Сова)

-Зошит свій я відкриваю…(вірш).Записуємо 1 грудня ,класна робота.Прописуємо букву Сс.

-З ким прийшла Сова до нас на урок?

  • Змiнiть слово «друзi»так ,щоб вiдбулося чергування приголосних.

-Запишемо в зошит.

-Давайте з екрана прочитаємо очима слова.

М ´яч,сніг,льон,синиця,пиріг ,сніжок.

-В своїх зошитах запишіть споріднені слова.

-А яка ще назва існує у споріднених слів?

-Прочитайте слова,які ви записали.Вони є спільнокореневими?Чому?

-В яких словах ми ще чуємо корінь –сніж-.Давайте подивимось на малюнки.(Підсніжник,Цуценя,сніговик,дощ)

-Давайте продовжимо рядок  і запишемо цi слова.

-Знайдіть в цих словах корінь.

-Що ви помітили?Що відбулося в корені слів?Які звуки чергуються?

-А у слові підсніжник яка частинка з´явилася перед коренем?

-Що ж це за частинка .Як вона називається в укр.мові?

-Може ,хтось здогадався,яка тема уроку?

  • Повiдомлення теми,мети уроку.

-На кiнець уроку ви повиннi знати,вмiти.

V.Сприймання й усвiдомлення матерiалу.

1.Робота з впр.174

-Відкрийте підручники на стор. 76  Впр.174

-Прочитайте словосполучення.

  • Перепишiть словосполучення в зошит.(Один  учень на дошцi)

-Знайдіть корінь  в цих словах(Інший учень)

-Яка частинка стоїть перед коренем-пис-?

-Як вона називається?(Інший учень виходить та вид.префiкс)

-Значення цих слів однакове чи змінюється?Чому?(бо змін.префікс)

-Так яку роль відіграє преф.в словах?

-Прочитаємо правило та дізнаємося,чи правильний ми зробили висновок.

Частина слова,що стоїть перед коренем наз префiкс.Хором ,по рядам,по одному.

  •  

І повинен знати кожен-

Перед коренем стоіть та слова нові творить.

  • Фiзкультхвилинка

2.Робота в групах з впр.173

-А чи ви зрозуміли,переконаємося.Зберіться в групки та визначте,хто буде працювати біля дошки.

Представники кожної групи працюють з впр.-173

-Читаємо завдання.А ви записуєте в зошити.

  1.  

-Молодці,вірно справились з завданням.Від душі прийміть вітання.

VІІ.Узагальнення й систематизацiя знань

1.Робота з текстом .Розвиток мовлення

Послухайте загадку та вiдгадайте.

--Мабуть,багато хто бачив мультфiльм чи читав казку ,де є такi гол.героїЯк вона називається?

-Хто її автор?

  • Якi ще казки Астрiд Лiндгрен ви знаєте?

-Ви так багато знаєте,бо сумлiнно ведете щоденники читача,багато читаєте.Якi присл.про книгу ви знаєте?

  • Книга вчить, як на світі жить.
  • Книги - ключ до знань.
  • Золото добувають із землі, а зання - з книжок.
  • З ручаїв - ріки, з книжок - знання.
  • Хліб наснажує тіло, книга - розум.
  • Книга - міст у світ знань.
  • Розум без книги, що птах без крил.

-Прочитайте виразно уривок з цiєї казки впр.175 ,уставляючи пропущенi букви.

-Випишіть  самостійно з вірша пiдкресленi слова та визначте в них преф.

  1. Самостiйна робота
  2. Перевiрка сам.роботи

-Сам.роботу перевіримо методом «2-2-4»

  1. .Фiзкультхвилинка
  2. .Колективна робота

Гра «Добери синонiми».

Гра «Утвори слово»

  • Пiдсумок уроку.

Сова:Посміхніться ви ще раз

Бо у вас найкращий клас.

За вашу сумлінну працю  даю дарунок

-Чи виконали ми прохання друзів?Чи навчили ви їх?

-Сова залишила нам чарівну квітку( «Квітка творчості»)

(2-2-4, карусель, згоден-не згоден, в парах, в групах, мікрофон)

-Я вважаю,що ми лісових друз.навчили використовувати цікаві методи навчання.

-А чого ви дізналися нового?

-Чи здійснилися ваші очікування?

-Сова дарує вам квiти на згадку про сьогодн.урок.

ІХ.Домашнє завдання.

впр.176(утворити новi слова за допомогою префiксiв),вивч.правило с.76

 
Вхід на сайт
Архів записів
Новини освіти
Методичний портал
Погода
Харків
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Моя кнопка
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Корисні сайти
    САЙТ МУСАЄВОЇ ОКСАНИ ЛЕОНІДІВНИ © 2019 uCoz